Wednesday, July 20, 2011

Habit Buruk

Sekarang pukul 2.15 pagi, dan aku tgh memakai mask rambut, mask muka, mask kaki.
Bulu bulu semua sudah aku buang, wax em all of! bak kata Chris Brown.
Tak esok bukan aku nak adakan persetubuhan.
Esk aku akan tengok Chelsea lwn Malaysia, ye aku teruja sampai semua bulu kena tanggal kena pakai mask bagai. Walaupun aku tahu tiada kena mengena antara bulu dan perlawanan esk.

Aku nak mandi, dan aku tahu mandi waktu waktu sebegini mmg tk elok.
Ibu kata boleh kena paru paru berair.
Tak apa lah, aku redha.

Apa apa pun aku harap salah seorang pemain Chelsea akan tgk aku. At least seorang.
Dan bukan yg negro, amin!

Dan yg penting, aku tak tahu apa apa pun pasal Chelsea.
Aku hanya tahu mereka berpeluh, badan ketak ketak dan aku hanya mampu berdoa mereka akan buka baju.
Amin amin!
:)

No comments: