Friday, July 22, 2011

#Chelsea

Tgk perlawanan Chelsea, ibarat tengok Selangor lwn Pahang, sumpah.
Pada aku, ( perempuan yg tk pernah tonton perlawanan bola ) , the game was dull.
1-0. Haruslah Chelsea 1, tapi 1 saja? 

Untuk game yg selama 45 min, 45/35/55 ke ah aku tk focus, aku hanya mampu membebel betapa kacaknya Torres dan strategi pemain Chelsea betul betulkan seluar sebelum nak masuk.
Ish ish.

DD juga terpaksa mendengar imaginasi aku terhadapap Torres dan bagaimana aku men-imagine kan Torres tiba tiba memanggil aku / Torres sepak bola dan bola terkena kepala aku dan dia terpegun( KONONLAH ).
I know, i like to be imaginative lah, and it feels great ;D
Kami juga terpaksa dengar org belakang menjerit " Malaysia sucks! " dari perempuan perempuan warganegara Malaysia ( can't insert race ) . Aku sangkakan perempuan sexy, hot atau bermuka mix mix gorgeous, pusing pusing DISASTER.COM, eh bukan DISASTER.COM.MY.
Muka kau tk nk Malaysia habis kau nak Malaysia sucks, YOU sucks girl.

Apa apa pun ok lah, cuma berpeluh, melekit dan er sangat melekit.
Yg penting Torres kacak!

No comments: