Monday, August 15, 2011

15

Lagi 15 hari Raya, mesti tk sabar kan?
Aku biasa biasa sahaja, niat hanya utk bersama keluarga & meminta keampunan.
Kalau bab duit raya, aku dh tk terasa vibe dia, sebab org akan selalu igt aku dh kerja dan aku tk akan dpt duit raya.
Jadi aku dh terbiasa, dan aku rasa pergi mampuslah.
Aku tk bergantung kepada duit raya.

On the other hand!
How's life?
Kalau kau mengikuti twitter/blog aku mesti kau tahu aku skg tengah berbunga.
Mmg aku berbunga tapi aku belum berpunya.
IT RHYMES DOH.
Ya, aku masih single.
Jadi, apa apa - lah. Aku pun tk tahu nk taip apa.

Aku skg tgh demam, kepala berat dan sangat stress dengan assignment,test dan quiz.
Dan Account.
Ya, masih lagi 5sem, account masih lagi ada. Last sem aku masuk hospital ( cerita lain ), jadi aku tk sempat nk buat exam.
Tapi siapalah aku nk merungut, aku hanya ambil 4 subjects.
Tapi malas itu, MASYAALLAH!
Ish, aku mmg malas, Ayah selalu ckp aku pandai tapi aku malas.
Tapi tak apa, aku memberi peluang kepada org lain yg bodoh utk jadi pandai, dan aku yg pandai jadi bodoh.

Ok aku pun tk tahu nk merapu apa, skg pukul 11.20, aku nk bertolak ke rumah
AlFateh Sheikh Sawpi,
Kawan baik aku, sbb hari ini hari jadi dia :)

No comments: