Tuesday, July 5, 2011

Crush

Bukan ini bukan lagu David whats his name.
Ini mengenai perasaan aku, perasaan hati aku. Ewah!

Kau pernah ada crush? Aku ada. Boleh dikatakan hari hari ada crush. Crush adalah perasaan suka kepada seseorang tetapi hanya suka. Suka suka gila. Tapi tak ada niat utk bersama. Crush adalah, org yg kita lihat dari jauh, amati keindahan buntutnya, eh wajahnya, dari jauh. Mat salleh kata, perasaan crush hanya akan ada untuk 3-4 bulan, dan kalau lebih maknanya kau dilamun cinta!

Aku ada banyak crush, crush dkt dia, crush dkt dia, crush dkt kereta sikit (remuk).
Dalam banyak banyak crush, dia yg lain. Lain sgt.
Susah nak cari org yg seperti dia, seperti apa yg aku nak.
Berpelajaran, badan tegap, sawo matang, good taste in music/clothing/social friends/movies.
Paling best sekali, dia kuat agama, and he's open.
We share the same dreams ; travel, be happy, beragama-ish,have sex. Have sex itu di dalam konteks sudah berkahwin sambil menjelajah satu dunia and gembira senantiasa, sambil mendekatkan diri dgn Tuhan.

So he's a crush, tapi sudah melewati 4 bulan. Dan aku juga tak confess nor mcm terkial kial menggedik tunjuk hint. Aku sebenarnya mcm nk ckp dkt dia,
" Hey I like you, but I want to keep you in the future " meaning aku nk dia sebagai suami aku.
Psycho tak? Aku tahu.
Aku ckp as if dia pun masa tua sikit, mcm nak kahwin dgn aku.
Haih, insya-Allah kalau ada jodoh kan ;P

Tak apa skg, focus utk pembelajaran dan lelaki lelaki busuk yg lain.
x

No comments: